I samband med Stockholm Pride: SodaStream lanserar de exklusiva flaskorna Love is Love

För att fira Stockholm Pride lanserar SodaStream flaskorna “Love is Love”. Flaskorna som porträtterar regnbågsfamiljer kommer i en exklusiv upplaga och presenteras i en animerad video med budskapet ”Home is where your love is”.

Ett Love is Love-set från SodaStream innehåller tre flaskor, två enlitersflaskor och en halvlitersflaska. På de stora flaskorna syns föräldrar av samma kön och den lilla flaskan pryds av en illustration av ett barn. Setet är förpackat i en husformad box som förmedlar kampanjens budskap ”Home is where your love is”.

I kampanjvideon syns en man och en kvinna som tillbringar tid i parken tillsammans med två små flickor. Barnen leker, gungar och äter glass. Senare får man se hur de fyra karaktärerna promenerar hem. Så småningom går mannen och kvinnan åt varsitt håll med varsitt barn. Filmen avslutas med att det avslöjas att mannen och kvinna tillhör vars en regnbågsfamilj.

– På SodaStream är vi stolta över att fira Pride världen över. Vi är ett företag som kämpar för och firar förbindelser mellan nationaliteter, religioner och sexuella läggningar. Vi hoppas att den här kampanjen kan inspirera oss alla att sprida ett kärleksbudskap, säger Daniel Birnbaum, Chief Executive Officer, på SodaStream.

Läs mer om SodaStreams kampanj Love is Love och se videon på kampanjsidan.

SodaStream®, som är världens ledande tillverkare och distributör av kolsyremaskiner, är verksam i 45 länder och tillgänglig i fler än 70 000 butiker på fem kontinenter. SodaStream gör det möjligt för konsumenter att enkelt förvandla vanligt kranvatten till kolsyrat och smaksatt vatten inom några sekunder. Genom att göra vanligt kranvatten mer roligt och spännande, hjälper SodaStream konsumenter att dricka mer vatten. SodaStreams kolsyremaskiner erbjuder ett innovativt alternativ till konsumenter som vill sluta köpa läsk eller kolsyrat vatten på flaska. SodaStream främjar människors hälsa och välmående, värnar om miljön, är kostnadseffektiv, anpassningsbar och rolig att använda. För att läsa mer om hur SodaStream gör vatten mer spännande, följ SodaStream på Facebook, Instagram och YouTube. Besök gärna: www.sodastream.se.