Häst&Ryttare blir mediapartner till Agriahoppet

Svenska Ridsportförbundets medlemstidning Häst&Ryttare blir mediapartner till Agriahoppet.

Häst&Ryttare kommer under perioden fram till finalen att bjuda läsarna på en djupdykning i ämnet stilhoppning. Begreppet reds ut, förebilder visas och det blir framgångstips för blivande stilryttare från både deltagare, domare, tränare och världsstjärnor, både i tidningen och på hemsidan www.hastryttare.se Vid finalen i Ericsson Globe i samband med Stockholm International Horse Show finns naturligtvis Häst&Ryttare strategiskt placerad för att vidarebefordra spänningen i finalomgången. – Stilhoppning är en bra utbildningsform som vi tror mycket på. Agria har också varit en trogen supporter till Häst&Ryttare sedan starten och därför känns det både roligt och helt naturligt att utöka samarbetet genom Agriahoppet, säger Anna af Sillén, chefredaktör för Häst&Ryttare. – Agriahoppet växer rejält i år med att bjuda in ryttare från våra grannländer och med en mediapartner så sätter vi cupen ytterligare på ridsportkartan, säger Suzanne Burdén, kommunikationsansvarig på Agria Djurförsäkring. Läs mer om Agriahoppet – Nordens största breddtävling - på www.hastryttare.se och www.agriahoppet.se