Årsredovisning för 2010

Alpcot Agros årsredovisning för 2010 finns nu tillgänglig för nerladdning på Bolagets hemsida www.alpcotagro.se

Årsredovisningen kommer hållas tillgänglig på Bolagets kontor på Birger Jarlsgatan 32B i Stockholm och tillsändes aktieägare som så begär och uppger sin e-post eller postadress. Den kommer även att framläggas på årsstämman.

Årsstämman äger rum onsdagen den 18 maj 2011 klockan 16.00 i Advokatfirman Delphis lokaler, Regeringsgatan 30-32 i Stockholm. Aktieägare som önskar delta i stämman skall anmäla sin avsikt att delta senast den 12 maj 2011 klockan 16.00.

Stockholm, 27 april 2011

För ytterligare information kontakta:
Investor relations: +46 8 463 39 40

Alpcot Agro är ett svenskt aktiebolag som grundades 2006. Bolagets affärsidé är att generera en attraktiv avkastning på investerat kapital genom optimal användning av Bolagets jordbruksmark för spannmåls- och mjölkproduktion samt andra likartade verksamheter i Ryssland och övriga OSS-stater. Aktierna i Alpcot Agro är noterade på First North under kortnamnet ALPA och bolagets Certified Adviser är Remium. Ytterligare information finns på www.alpcotagro.se.