Nu öppnar Åhléns Outlet i Center Syd, Löddeköpinge!

Idag den 18 november öppnar Åhléns Outlet i shoppingområdet Center Syd i Löddeköpinge. Det är outletkedjans femtonde varuhus och det femte som öppnar under 2022.

Vi är väldigt glada över att det nu äntligen är dags för oss att öppna Åhléns Outlet i populära Center Syd i Löddeköpinge. Det har verkligen varit ett händelserikt år för Åhlens Outlet då vi öppnat fem helt nya Outletvaruhus och nyöppnat Västerås igen efter branden där. Utöver det har vi haft samma utmaning som många, med uteblivna leveranser, förseningar, för att sedan få in mycket varor på en gång. Nu ser vi verkligen fram emot Black Week och även julhandeln, som redan startat starkt hos oss, säger Stina Klaesson, VD för Åhléns Outlet.

Åhléns Outlet har ett brett sortiment med prisvärda varor inom hem, mode och skönhet. Sortimentet varierar och hålls ständigt levande för att möta kundernas behov och efterfrågan. Här kan kunderna hitta ett sortiment av både välkända och nya tillfälliga varumärken, till 30-70% lägre pris.

Monica Hultgren Andersson, Kommunikatör, tel: 070-556 4583 / mail: mhu@ahlens.se

Om Åhléns Outlet
Åhléns Outlet startade våren 2018 och är ett dotterbolag till Åhléns AB. Företaget erbjuder produkter från kända varumärken inom mode, skönhet och hem till 30-70% lägre pris.