5 252 har köpt årskort 2012

Intresset inför AIK:s sista säsong på Råsunda Fotbollstadion är enormt och den 1 januari hade 5 252 personer försäkrat sig om ett årskort till hemmamatcherna 2012. Det är exakt 700 årskort fler än samma tid förra året och den högsta siffran som noterats vid årsskiftet sedan säsongen 2003.

Årskort till Norra läktaren (Nedre och Mellan) samt till Familjeläktaren går sedan den 7 december att köpa via nätet och i AIK Shop. Årskort till sektionerna Östra, Västra och Norra Övre kommer att släppas till försäljning måndagen den 9 januari, kl 10:00.

För ytterligare information se AIK Fotbolls officiella hemsida, www.aikfotboll.se.

Om AIK Fotboll AB

AIK Fotboll AB bedriver AIK Fotbollsförenings elitfotbollsverksamhet genom ett herrlag samt ett juniorlag för herrar. Herrlaget spelar 2012 i Allsvenskan och juniorlaget, som utgör en viktig rekryteringsgrund för framtida spelare, spelar i Juniorallsvenskan samt deltar i nationella och internationella cuper och turneringar. AIK Fotboll AB har även ett samarbetsavtal med FC Väsby United, som spelar i Division 1 Norra. AIK Fotboll AB är noterat på NGM Nordic Growth Market Stockholm. För ytterligare information kring AIK besök www.aikfotboll.se.