EZTrader ny officiell partner till AIK Fotboll

AIK Fotboll kan med glädje och stolthet presentera EZTrader som en ny officiell samarbetspartner från och med november 2014 och avtalet mellan parterna löper över tre år.

EZTrader är ett onlinebaserat företag som sedan 2008 är verksamt inom binära optioner med en unik optionhandelsplattform. Företaget samarbetar med flera andra stora fotbollsklubbar i Europa och satsar nu på Sverige där man valt AIK Fotboll som sin partner. EZTrader erbjuder handel med optioner på fler än 120 tillgångar inklusive valutor, råvaror, aktier och index.

– Vi är stolta över att EZTrader valt AIK Fotboll som sin partner när de nu ska satsa i Sverige. De är en passionerad partner som brinner för fotboll och partnerskapet är ett tydligt bevis på att AIK Fotboll, tillsammans med våra fantastiskt engagerade och lojala supportrar, är en väldigt stark samarbetspartner, säger Niklas Nestlander, Kommersiell Chef på AIK Fotboll AB.

– Vi har haft en enorm tillväxt i Sverige, och i hela Europa, under det senaste året. Vi är glada för ett partnerskap med ett så populärt svenskt fotbollslag och hoppas att denna satsning kommer att öka vår närvaro i Sverige, Skandinavien och i hela Europa, säger Shimon Citron, VD på EZTrader.

Niklas Nestlander, Kommersiell Chef AIK Fotboll AB

070 - 431 12 58, niklas.nestlander@aik.se

Om AIK Fotboll AB AIK Fotboll AB bedriver AIK Fotbollsförenings elitfotbollsverksamhet genom ett herrlag samt ett juniorlag för herrar. Herrlaget spelar 2014 i Allsvenskan och juniorlaget, som utgör en viktig rekryteringsgrund för framtida spelare, spelar i Juniorallsvenskan samt deltar i nationella och internationella cuper och turneringar. AIK Fotboll AB är noterat på NGM Nordic Growth Market Stockholm. För ytterligare information kring AIK besök www.aikfotboll.se.