Stricct Travel ny samarbetspartner till AIK Fotboll

AIK Fotboll kan med stor glädje meddela att Stricct Travel går in som ny samarbetspartner till klubben.

Stricct Travel är en resebyrå med över 30 års branscherfarenhet och arrangerar resor till företag, föreningar och förbund.

– Det är oerhört glädjande för AIK Fotboll att vi nu har ingått detta samarbete med Stricct. I dagens globala fotbollsvärld är reseplanering ett område som inte ska underskattas, inte minst nu när vi snart ska ut i ett nytt Europakvalspel. Nu med Stricct i vår laguppställning har vi skaffat oss de bästa förutsättningarna för att få en så smidig och bra resa ut i Europa som möjligt, säger AIK Fotbolls kommersielle chef Stefan Jonasson.

– Vi på Stricct är väldigt idrottsintresserade och mycket stolta över att bli resepartner till AIK Fotboll. Att hjälpa de regerande svenska mästarna med reseplaneringen är en fantastisk rolig utmaning och vi kommer göra allt för att det ska bli så smidigt samt effektivt som möjligt. Vi ser fram emot den kommande säsongen, säger Johan Wallertz på Stricct Travel.

Stefan Jonasson, kommersiell chef AIK Fotboll
Mobil: 070 - 431 12 57