Airmees hemleveranser når Linköping och Norrköping

Report this content

Stockholm, Göteborg och Malmö får nu sällskap av Linköping och Norrköping bland städer som täcks av Airmees hemleveranser. Airmee sköter bland annat leveranserna åt e-handlare som Apotea, Babyshop, Royal Design, Lyko och Arken Zoo.

- Airmees mål är att våra kunders kunder ska kunna handla på nätet och få snabbast möjliga leveranser direkt hem till sin dörr, säger Julian Lee, Airmees grundare och vd. Nu kan 300 000 invånare i Linköping och Norrköping få samma snabba service som vi redan levererar i de tre storstäderna.

Kontakt:

Julian Lee | vd | 070-650 84 77 | julian@airmee.com

Om Airmee

Airmee är ett tillväxtbolag inom logistik som optimerar logistikflottor i realtid med ny egenutvecklad teknologi och maskinlärning baserad på flera års forskning på KTH. Teknologin möjliggör snabba och flexibla sista-milen leveranser och ett högre utnyttjande av fordonskapacitet vilket reducerar antalet fordon och utsläpp i städer. Airmee grundades 2016 och levererar idag för över 150 e-handlare, butiker, restauranger och företag i Sverige. https://airmee.com/

Citat

Airmees mål är att våra kunders kunder ska kunna handla på nätet och få snabbast möjliga leveranser direkt hem till sin dörr. Nu kan 300 000 invånare i Linköping och Norrköping få samma snabba service som vi redan levererar i de tre storstäderna.
Julian Lee, Airmees grundare och vd