Akademibokhandelns julklappslista 2020

Akademibokhandeln tipsar om årets bästa julklappar. Givna julklappar i år är de som skänker nöje och tidsfördriv i hemmen. Akademibokhandeln erbjuder en generös buffé av böcker, sällskapsspel, pussel och kreativt pyssel.

Årets boklista är lång och innehåller böcker för alla smaker. Bland listan återfinns böcker till deckarälskaren, romanläsaren, kunskapstörstaren och gourmanden, men också prisvinnande böcker, spännande biografier och såklart böcker för både de yngre och de äldre barnen.

I det övriga sortimentet återfinns en bred variation av produkter för barn, vuxna och familjer. Efva Attlings kollektion toppar listar med sofistikerade och stilrena anteckningsböcker och mycket annat. På listan finns också många roliga familjespel, kluriga pussel och fina leksaker till barnen.

Se Akademibokhandelns kurerade julklappslista 2020 under bilagor. Akademibokhandelns hela sortiment går att reservera online och hämta utanför butikerna.

För mer information eller högupplösta bilder, vänligen kontakta: Alexandra Fröding, Presskontakt, alexandra.froding@bokhandelsgruppen.se

I över 100 butiker och på nätet erbjuder Akademibokhandeln ett stort och väl sammansatt sortiment av böcker samt inspirerande varor för alla som vill planera och förvara, skriva och skapa eller samlas kring spel och pussel. Via abonnemangstjänsten Bokus Play erbjuds tusentals ljud- och e-böcker för livets alla bokstunder. Med visionen ”Läsglädje för alla, varje dag” vänder vi oss till kunder över hela landet. Akademibokhandeln (bolag Bokhandelsgruppen) ingår i Bokusgruppen, som ägs av Volati AB och delar företagsledningen. Mer information: www.akademibokhandeln.se och www.bokusgruppen.com.