Minst 140 medlemmar möter Rikard Wolff och Christin Johansson i Östersund på måndag den 18 oktober

Minst 140 medlemmar möter artisten Rikard Wolff och ordförande Christin Johansson i Östersund på måndag kväll den 18 oktober

Fullt hus i Östersund när Akademikerförbundet SSR i Jämtland inbjuder alla medlemmar till en kväll där Rikard Wolff sjunger och förbundsordförande Christin Johansson talar om välfärdsfrågorna.
Christin kommer att tala om " Framtiden tillsammans – om jobben, om försörjningsstödet, om barnen och om utbildningen".
Rikard Wolff kommer med sin sång och musik att förmedla längtan till andra världar, hopp om kärlek och om stark okuvlig livsglädje! Rikard är en av de få artister som med lätthet fyller en scen med sin blotta närvaro. Under dagen kommer förbundsordförande Christin Johansson att gör arbetsplatsbesök i Östersund.

Tid Måndagen den 18 oktober 2010, kl 17.30.

Plats Clarion Hotel Grand, Prästgatan 16 i Östersund.

Ytterligare information fås av Birgitta Hylen, Östersund, på telefon 070-373 00 83 eller avl förbundsordförande Christin Johansson på telefon 0708-17 44 59.