Skapa ditt eget varumärke och våga vara dig själv! Björn Ranelid föreläser på Ekonomidagarna i Örebro den 17-18 augusti

Lyssna på författaren och allkonstnären Björn Ranelid som delar med sig av sina bästa tips kring att skapa sitt personliga varumärke, torsdagen den 18 augusti klockan 14.00.

Ekonomidagarna
den 17-18 augusti i Örebro på Conventum Arena, Fabriksgatan 28.
Ekonomidagarna samlar över 300 ekonomer, controllers, chefer och politiker från hela landet för att diskutera dagens allvarliga ekonomiska situation.

Ekonomidagarna öppnas klockan 08.50 av moderator Annika Dopping och förbundsordförande Christin Johansson, Akademikerförbundet SSR.

Förutom ovan nämnda talare kan man bland annat lyssna till Erik Théeden, statssekreterare hos finansministern, som pratar om regeringens planer för framtidens offentliga ekonomi, Erik Strand, generalsekreterare på Riksidrottsförbundet, diskuterar kring hur vi antar framtidens ekonomiska utmaningar, med hjälp av idrotten – civilsamhällets största aktör.

Ekonomidagarna fortsätter med diskussioner om finansfrågor, brukarinflytande, bolagiseringar, miljöekonomi och mycket annat.

Läs hela programmet på www.akademssr.se

Ekonomidagarna genomförs på uppdrag av Akademikerförbundet SSR och
arrangeras av Eventplanet.

För ytterligare information kontakta Linda Syrén, 0708-27 44 15.

Stina Andersson Press- och kommunikationschef Telefon 08-617 44 87 Mobil 070-618 44 87 stina.andersson@akademssr.se

Akademikerförbundet SSR organiserar 60 000 beteendevetare, ekonomer, personalvetare, samhällsvetare och socionomer. Förbundet är det fjärde största inom Saco.