50 medverkande bolag på Stora Aktiedagen Stockholm

Den 13 november arrangerar Aktiespararna ett av Sveriges största aktiespararevenemang – Stora Aktiedagen Stockholm. Under en heldag på Sheraton Hotel deltar 50 börsbolag genom att presentera sin verksamhet för hundratals investerare på plats och tusentals via webben.

Stora Aktiedagen Stockholm är en viktig tradition för många Aktiesparare. Förutom att lyssna till bolagspresentationer arrangeras en investerarmässa med 25 utställare. På mässan finns också en studio där det sker intervjuer under hela dagen med besökare, medverkande bolag och inbjudna gäster. Alla bolagspresentationer sänds live via aktiespararna.se/tv/live. Redan dagen efter finns allt material tillgängligt on demand via aktiespararna.se/tv/evenemang.

Varmt välkommen som journalist, investerare, analytiker – antingen som besökare på plats eller som webbtittare.

För mer information och program besök vår hemsida https://www.aktiespararna.se/aktiviteter/stora-aktiedagen-stockholm, eller maila oss på event@aktiespararna.se

Mikael Jansson
Eventkoordinator
mikael.jansson@aktiespararna.se

Sveriges Aktiesparares Riksförbund - Aktiespararna - är en oberoende intresseorganisation för enskilda som sparar i marknadsnoterade aktier, aktiefonder och andra aktierelaterade värdepapper. Förutom Aktiespararen, Sveriges största aktietidning, erbjuder Aktiespararna utbildning, aktieböcker, aktiehandel, företagsbesök, aktieträffar och aktiejuridisk rådgivning.

Taggar: