60 medverkande bolag på Stora Aktiedagen Göteborg

Den 27 november arrangerar Aktiespararna ett av Sveriges största aktiespararevenemang – Stora Aktiedagen Göteborg. Under en heldag på Svenska Mässan deltar 60 börsbolag genom att presentera sin verksamhet för hundratals investerare på plats och tusentals via webben.

Stora Aktiedagen Göteborg är en årlig tradition för många Aktiesparare. Förutom att lyssna till bolagspresentationer arrangeras en investerarmässa med 35 utställare. Alla bolagspresentationer sänds live via aktiespararna.se/tv/live. Senare under veckan finns allt material tillgängligt on demand via aktiespararna.se/tv/evenemang.

Varmt välkommen som journalist, investerare, analytiker – antingen som besökare på plats eller som webbtittare.

För mer information och program besök vår hemsida https://www.aktiespararna.se/aktiviteter/stora-aktiedagen-goteborg, eller maila oss på event@aktiespararna.se

Mikael Jansson
Eventkoordinator
mikael.jansson@aktiespararna.se

Sveriges Aktiesparares Riksförbund - Aktiespararna - är en oberoende intresseorganisation för enskilda som sparar i marknadsnoterade aktier, aktiefonder och andra aktierelaterade värdepapper. Förutom Aktiespararen, Sveriges största aktietidning, erbjuder Aktiespararna utbildning, aktieböcker, aktiehandel, företagsbesök, aktieträffar och aktiejuridisk rådgivning.

Taggar: