Aktiespararna Event: Inbjudan till Aktiedagen Göteborg 25 september

Aktiespararna Event arrangerar Aktiedagen Göteborg den 25 september på Svenska Mässan i Göteborg. Under dagen presenterar 19 börsbolag sin verksamhet och affärsidé. Vi inbjuder journalister, investerare och analytiker att medverka under dagen.

Aktiedagen skapar en mötesplats för privata och professionella investerare att träffa inbjudna börsbolag. Vi ger investerare möjlighet att lyssna till och ta del av information från börsbolagen som medverkar. Vi ger också utrymme för investerare att ställa sina frågor till bolagen. Vår uppgift är att ge investerare ett så bra underlag som möjligt för att kunna fatta ett eget beslut om man vill köpa, behålla eller sälja aktier i de bolag som medverkar.

Under dagen får besökarna lyssna till 19 börsbolag som presenterar sin verksamhet och berättar varför man ska investera i just deras bolag. Programmet websänds live och ondemand via aktiespararna.se för de som inte har möjlighet att vara på plats eller ta del av programmet just den dagen. Parallellt med programmet pågår också en investerarmässa där medverkande börsbolag ställer ut och finns på plats för att svara på investerarnas frågor.

Vi inbjuder press, analytiker och investerare att besöka evenemangen elller följa oss live via webben. Vänligen anmäl er via vår hemsida, www.aktiespararna.se eller maila oss på event@aktiespararna.se

Programmet

07:30 Registreringen öppnarProgramblad Stockholm 170911 final lowres
07:50 Välkommen till Aktiedagen
08:00 Hitta kursvinnare med Bo Holmberg
08:30 Cline Scientific
09:00 Cyxone
09:30 Aptahem
10:00 Paus
10:15 Gapwaves
10:45 WeAreQiiwi
11:15 myFC Holding
11:45 Ripasso Energy
12:15 Paus
13:15 Initiator Pharma (Engelska)
13:45 Wilson Therapeutics
14:15 Liza Nyberg, vd Collector Bank
14:30 RhoVac
15:00 Sprint Bioscience
15:30 Paus
16:00 Pharmacolog
16:30 Brighter
17:00 Eurocine Vaccines
17:30 Enorama Pharma
18:00 Paus
18:30 Peckas Naturodlingar
19:00 Idogen
19:30 Indentive
20:00 Fram Scandinavien
20:30 Ta rygg på insiders – bli en vinnare på börsen

För mer information och program besök vår hemsida, www.aktiespararna.se eller maila oss på event@aktiespararna.se

Mikael Jansson
Eventkoordinator
mikael.jansson@aktiespararna.se

Sveriges Aktiesparares Riksförbund - Aktiespararna - är en oberoende intresseorganisation för enskilda som sparar i marknadsnoterade aktier, aktiefonder och andra aktierelaterade värdepapper. Förutom Aktiespararen, Sveriges största aktietidning, erbjuder Aktiespararna utbildning, aktieböcker, aktiehandel, företagsbesök, evenemang och aktiejuridisk rådgivning.

Taggar: