Aktiespararna Event: Inbjudan till Aktiedagen Stockholm 15 maj

Aktiespararna Event arrangerar Aktiedagen Stockholm den 15 maj på Operaterrassen i Stockholm. Under dagen presenterar ett 20-tal börsbolag sin verksamhet och affärsidé. Vi inbjuder journalister, investerare och analytiker att medverka under dagen.

Aktiedagen skapar en mötesplats mellan privata, professionella investerare och inbjudna börsbolag. Vi ger investerare möjlighet att lyssna till och ta del av information från börsbolagen som medverkar. Vi ger också utrymme för investerare att ställa sina frågor till bolagen. Vår uppgift är att ge dig ett så bra underlag som möjligt för att kunna fatta ett eget beslut om du vill köpa, behålla eller sälja aktier i de bolag som medverkar.

Under dagen får besökarna lyssna till ett 20-tal börsbolag som presenterar sin verksamhet och berättar varför man ska investera i just deras bolag. Programmet websänds live och ondemand via aktiespararna.se för de som inte har möjlighet att vara på plats eller ta del av programmet just den dagen. Parallellt med programmet pågår också en investerarmässa där medverkande börsbolag ställer ut och finns på plats för att svara på investerarnas frågor.

Vi inbjuder press, analytiker och investerare att besöka evenemangen elller följa oss live via webben. Vänligen anmäl er via vår hemsida, www.aktiespararna.se/evenemang eller maila oss på event@aktiespararna.se

Programmet

20:00 Aktiebaren Linda Vikström, EFN
20:30 Avslutning med utlottning Maria Landeborn, Skandia
Sandra Lindqvist "Framtidsfeministen"

För mer information och program besök vår hemsida, www.aktiespararna.se/evenemang eller maila oss på event@aktiespararna.se

Mikael Jansson
Eventkoordinator
mikael.jansson@aktiespararna.se

Sveriges Aktiesparares Riksförbund - Aktiespararna - är en oberoende intresseorganisation för enskilda som sparar i marknadsnoterade aktier, aktiefonder och andra aktierelaterade värdepapper. Förutom Aktiespararen, Sveriges största aktietidning, erbjuder Aktiespararna utbildning, aktieböcker, aktiehandel, företagsbesök, evenemang och aktiejuridisk rådgivning.

Taggar: