Aktiespararna Event inleder i Lund

Tisdagen den 31 januari arrangerar Aktiespararna Aktiedagen Lund. Under en heldag på Medicon Village i Lund deltar 20 börsbolag genom att presentera sin verksamhet för investerare på plats och via webben.

Aktiedagen Lund arrangeras för tredje året i rad! Syftet med dagen är att skapa en mötesplats mellan investerare och börsbolag. Evenemanget är öppet för alla intresserade.

Under dagen får besökarna lyssna till 20 börsbolag som presenterar sin verksamhet och berättar varför man ska investera i just deras bolag. Alla presentationerna websänds live och ondemand via aktiespararna.se. I foajén arrangeras en investerarmässa där medverkande bolag ställer ut och svarar på frågor från investerarna på plats.

Aktiedagen Lund avslutas med en en börspanel som kommer att diskutera vad som kommer hända på börsen under året, hur börsen kommer att påverkas av Donald Trump som president och hur Frankrikes presidentval kommer att påverka ekonomin i Europa.

För mer information och program besök vår hemsida, www.aktiespararna.se/aktiedagen-lund eller maila oss på event@aktiespararna.se

Mikael Jansson
Eventkoordinator