Aligera Holding AB (publ) has been declared bankrupt

Aligera Holding AB (publ) (the "Company") has today been declared bankrupt by the district court of Borås (Sw. Borås tingsrätt).

Lars Wiking, advokat at Advokatfirma DLA Piper Sweden KB, Stockholm has been appointed as bankruptcy administrator.

The Company is the issuer of the SEK 500,000,000 senior secured bonds with ISIN SE0005933231.

The Company's direct parent company, Aligera Vind AB, has today filed for bankruptcy at the district court of Stockholm (Sw. Stockholms tingsrätt) and is expected to be declared bankrupt tomorrow.

Contact details for the bankruptcy administrator:

Lars Wiking
Advokatfirma DLA Piper Sweden KB

Address: Box 7315, 103 90 STOCKHOLM, Sweden
Email: lars.wiking@dlapiper.com
Telephone: +46 (0)8 701 78 00

Contact person for the press release:

Jörgen Bender, CEO
E-mail: jorgen.bender@aligera.se

This information is information that Aligera Holding AB (publ) is obliged to make public pursuant to the EU Market Abuse Regulation. The information was submitted for publication, through the agency of the contact persons set out above, on 29 January 2018, at 17.45 CET.

FNCA Sweden AB is appointed Certified Advisor.

Om oss

Aligera Holding AB är och förblir ett renodlat investmentbolag i förnyelsebar energi med en intressant lönsamhets- och expansions potential. Koncernen skall enbart investera i driftsatta produktionsanläggningar och därvid undvika de risker, utdragna tidsperspektiv och behov av större organisationer, som följer med egen projekteringsverksamhet eller sidinvesteringar. Ambitionen är att långsiktigt bygga ett innehav som genererar stora kassaflöden samt att bidra till utbyggnaden av förnyelsebar energiproduktion.Aligera Holding värderar sitt bidrag till ett miljövänligare samhälle. www.aligera.se/