Inbjudan till ALM Equitys presentation av delårsrapporten för perioden januari-mars 2023

Torsdagen den 11 maj publicerar ALM Equity AB (publ) delårsrapporten för perioden januari-mars 2023. ALM Equity bjuder samma dag in investerare, analytiker och media till en direktsänd presentation (på Youtube) tillsammans med Erik Penser Bank klockan 15:00 (CET).

ALM Equitys CFO, John Sjölund kommer att redogöra för delårsrapporten. Presentationen kommer att hållas på svenska. Under presentationens gång finns möjlighet till att skriftligen ställa frågor via chattfunktionen.

Frågor kan även skickas i förväg till john.sjolund@almequity.se

Datum för presentation: 11 maj 2023
Tid: 15:00 (CET)

Anslutning till presentationen sker genom att klicka på följande länk:

Det går även att se presentationen i efterhand via almequity.se/ir/rapporter-och-presentationer/

John Sjölund, CFO, tel +46 (0)70 309 93 03

ALM Equity är en aktiv bolagsutvecklare inom fastighetsbranschen som skapar värden genom att förvärva och förädla tillgångar till nya verksamheter och självständiga bolag. Vi vill leda branschen framåt genom en hållbar och innovativ tillväxt i vår bolagsportfölj utifrån den framtida marknadens behov.
Bolagets Certified Adviser är Erik Penser Bank.