Entreprenörskapsforum: ​Still in, or beyond, the economic crisis?

International researchers and Swedish economists dicuss the implications for innovations and SMEs of the debt crisis. Can entrepreneurship save us from the depths? What policy measures would it take to make entrepreneurs and innovators fulfill their potential? What can we learn from other crises and other countries?

Tid: Onsdag 7 juli kl 10.30-12.30
Plats: Wisby Strand Congress & Event, Lokal Ala

Medverkande:
Paul D. Reynolds, Distinguished Visiting Professor, George Mason University, David Audretsch, Professor, Indiana University, Johan Wiklund, Professor, Syracuse University, Pontus Braunerhjelm, Professor and Managing Director, Entreprenörskapsforum, Denny Dennis, Senior Research Fellow, NFIB, Lars Jagrén, chief economist, Företagarna, and Lena Hagman, chief economist, Almega.

Moderator: Ulrika Stuart Hamilton, Deputy manager, Entreprenörskapsforum

Kontaktperson: Britt-Marie Nordström, projektledare Entreprenörskapsforum, tel 070-562 96 33

Om Entreprenörskapsforum:
Entreprenörskapsforum är en oberoende stiftelse som medverkar i det offentliga samtalet för att nå ut med ny och relevant forskning om småföretag, entreprenörskap och innovationer. Syftet är att genom ökad kunskap bidra till förbättrade förutsättningar för entreprenörskap, företagsamhet och innovationer i Sverige. Läs mer på www.entreprenorskapsforum.se