MAUD OLOFSSON BESÖKER NYBYGGARKAMPANJEN

Imorgon onsdag den 24 oktober besöker näringsminister Maud Olofsson nybyggarbussarna i Eskilstuna. Almi Företagspartner och stiftelsen IFS befinner sig på en landsomfattande turné för att uppmärksamma invandrarföretagandet i Sverige. I personliga möten på torget, vid livsmedelsbutiken och andra offentliga miljöer ska vi informera och samtala kring hinder och möjligheter att starta och driva företag för entreprenörer med utländsk bakgrund. Läs mer på www.nybyggare.nu. Tid och plats för Mauds besök: imorgon onsdag den 24 oktober kl. 14.00 i Eskilstuna, Fristadstorget. Kontaktperson: Maroun Aoun, vd Almi-IFS, mobiltelefon 070-496 98 26

Kontaktperson: Maroun Aoun, vd Almi-IFS, mobiltelefon 070-496 98 26

Denna information skickades av Cision http://www.cisionwire.se