Eivind Bøe ny vd i Norge

Report this content

Eivind Bøe ny vd i Norge Altima stärker och breddar kompetensen och anställer en ny vd med extern erfarenhet. Eivind Bøe är från den 1 januari 2004 ny vd i Altima AS i Norge och ska fortsätta att bygga en starkare position för Altima som uthyrningsföretag. Eivind, 37 år, kommer närmast från Bravida, där han har varit regionchef i Hordaland och har därmed en bred erfarenhet från såväl kunder som industri- och byggverksamhet. Eivind Bøe är civilekonom från Norges Handelshögskola. För ytterligare information: Mikael Öberg, koncernchef Altima AB, tfn 031-57 84 30 Kenth Sturesson, informationschef Altima AB, tfn 031-57 84 28 Bianca Timoteusson, pressansvarig Altima AB, tfn 031-57 84 31 Med en omsättning på cirka 1,4 miljarder kronor och runt 1 000 medarbetare är Altima är en av de största aktörerna inom maskinuthyrningsbranschen i Norden och Baltikum. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/27/20031027BIT00810/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/27/20031027BIT00810/wkr0002.pdf