Altran och Metalogix - Partner för SharePoint lösningar

Report this content

Altran och Metalogix Software, en ledande leverantör av lösningar för Microsoft SharePoint migrering, management och arkivering liksom Exchange migrering och arkivering, ingår partnerskap för att gemensamt leverera SharePoint-lösningar i Skandinavien.

Två seminarier i Köpenhamn och Oslo markerar starten på samarbetet och bjuder på erfarenheter och tips för en snabb och smidig övergång till Microsoft SharePoint 2010.

-         Metalogix är en ledande leverantör av Microsoft SharePoint migrationslösningar, management och arkivering och vi är mycket glada över vårt partnerskap. Vår SharePoint expertis tillsammans med Metalogix migrationslösningar ger våra kunder ett digert mervärde, säger Magnus Skebäck, Business Area Manager, Altran.

-         SharePoint användare är angelägna om att förbättra samverkan och optimera dokumenttillgång och kommunikation för att få full nytta av styrkan i SharePoint 2010, säger Miguel Nhuch, vice president of International and Business Development, Metalogix.

-         Vårt partnerskap med Altran ger oss möjlighet att förena ledande teknik och expertis för att hjälpa företag att få ut det mesta av sina SharePoint-investeringar, fortsätter Miquel Nhuch.

Metalogix är, liksom Altran, en Microsoft Certifierad Guldpartner.

För ytterligare information, kontakta Magnus Skebäck, tel +46 (0)31-745 55 50.

Välkommen till Altran / Metalogix SharePoint 2010 seminarier.

KÖPENHAMN

Datum       2010-06-16

Tid            12.00 - 15.00

Plats          Altran, Rued Langaards vej 7

Anmälan    info@altran.dk

OSLO

Datum      2010-06-17

Tid           12.00 - 15.00

Plats         Altran, Østensjøveien 32

Anmälan   info@altran.no

Läs mer om seminariet här.

Altran Sverige AB

Sofierogatan 3A