Amasten stödjer Musikhjälpen

Just nu pågår Musikhjälpen 2020. Musikhjälpen är ett insamlingsevenemang som livesänds i SVT/SR och tillsammans med Radiohjälpen väljs ett nytt tema varje år. Årets tema är Ingen människa ska lämnas utan vård.

- För oss är det självklart att stödja ett viktigt ämne som rätten till vård. Vi kickar därför igång vår bössa med att skänka 450 kr per medarbetare, berättar Mikael Rånes, tf VD på Amasten.

Amastens insamlingsbössa för Musikhjälpen är öppen till och med den 31 december.

Vill du vara med?
Klicka här för att komma till Amastens bössa

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Mikael Rånes, Förvaltningschef och tf VD, Tel: +46 (0)70-975 14 63, mikael.ranes@amasten.se
Malin Arnbom, Kommunikationschef, Tel: +46 (0)70-275 16 72, malin.arnbom@amasten.se

Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 17 december 2020, kl. 09.30 CET.

Amasten är ett fastighetsbolag som förvaltar, utvecklar och bygger. Fastighetsbeståndet utgörs av 92 procent bostäder, resterande ytor utgörs av kontors-, butiks-, industri- och samhällslokaler. För ytterligare information besök vår hemsida www.amasten.se. Aktierna i Amasten är listade på Nasdaq First North Premier och bolagets Certified Adviser är FNCA Sweden AB, telefon 08-528 00 399, info@fnca.se.