All or Nothing: Manchester City – premiär på Amazon Prime Video idag

All or Nothing: Manchester City har premiär idag, den 17:e augusti och visas exklusivt på Amazon Prime Video. I serien tas tittarna med bakom kulisserna hos ett av världens största fotbollslag. De får följa med under lagets 2017 – 2018-årssäsong, från träningsanläggningen och styrelserummen till de stora arenorna.

All or Nothing är sportdokumentärserien som tidigare säsonger följt NFL-lag som bland annat Dallas Cowboys, och rugbylag som All Blacks. Detta är första gången vi får följa med ett fotbollslag.

I veckan hölls förhandsvisningen av All or Nothing: Manchester City i Manchester. På plats fanns hela spelartruppen och alla som jobbar runt dem – inklusive tränaren Pep Guardiola – tillsammans med fans och andra gäster.

– Det är lite nervöst, man vet ju inte vad de kommer att visa. Kameran fanns med hela tiden, säger lagkapten Vincent Kompany om att se sig själv i serien.

All or Nothing: Manchester City är ett samarbete mellan MEDIAPRO, Prime Video, Manchester City, IMG, och Film45.