Amazon Prime släpper fotbollsgodis

Trailern för All or Nothing: Manchester City finns nu tillgänglig på YouTube: https://youtu.be/SjrshZfRdUg. I dokumentärserien får vi följa med bakom kulisserna under Manchester City’s titelår 2017/18 då de fick lyfta Premier League-bucklan med ett rekordantal poäng.

Serien ger en inblick i spelarnas liv både på och utanför planen där vi inte bara får se det hårda arbetet som sker, utan även de personliga motgångarna bortom fotbollen.

Samtliga åtta avsnitt om den historiska klubben kommer att finnas tillgängliga på Prime Video den 17 augusti.

All or Nothing: Manchester City ansluter till Prime Videos växande skara av sportinriktade dokumentärserier. Med andra titlar såsom All or Nothing med de Amerikanska fotbollslagen Arizona Cardinals, Los Angeles Rams, Michigan Wolverines och Dallas Cowboys, samt den nyligen släppta serien All or Nothing: New Zealand All Blacks är redan tillgängliga på tjänsten.