Första trailern för Jack Ryan säsong 2 med Noomi Rapace

Nu släpps den första trailen för andra säsong av serien Jack Ryan på Amazon Prime Video. I säsong 2 dyker Noomi Rapace upp i rollen som Harriet 'Harry' Baumann.

I den andra säsongen av Tom Clancy's Jack Ryan hamnar CIA-agenten Jack Ryan (John Krasinski) i Sydamerika efter att ha spårat en potentiellt misstänkt sändning av olagliga vapen i den venezuelanska djungeln. Eftersom Jacks utredning hotar att avslöja en långt gående konspiration planerar presidenten i Venezuela en motattack som leder Jack och hans kolleger till ett globalt uppdrag som spänner över USA, Storbritannien, Ryssland och Venezuela för att avslöja presidentens komplott och skapa stabilitet i ett land på randen av kaos. I andra säsongen ser vi Noomi Rapace upp i rollen som Harriet 'Harry' Baumann.

Trailern finns här.