Mer sport på Amazon i vår

I april släpper Amazon Prime Video två nya säsonger av sportdokumentärserien All or Nothing. Serien ger tittarna en unik inblick i två av de största lagen inom amerikansk fotboll, NFL-laget Dallas Cowboys och college-laget Michigan Wolverines.

All or Nothing: The Michigan Wolverines

Den 6:e april har serien All or Nothing: The Michigan Wolverines premiär på Amazon Prime Video.

Tillsammans med den prisbelönta skådespelaren Mark Harmon (NCIS) tas tittaren med bakom kulisserna på ett av Amerikas största collegelag och deras säsong 2017. Serien följer livet hos de unga spelarna och ger en exklusiv inblick i huvudtränaren Jim Harbaughs kamp om att behålla lagets goda rykte.

Kolla in trailern för All or Nothing: The Michigan Wolverines här:

All or Nothing (Season 3)

Den 27:e april återvänder All or Nothing med en tredje säsong. Dokumentärserien följer Dallas Cowboys stormiga säsong 2017 som inleds med höga ambitioner men slutar i besvikelse. Det är en berg-och-dalbana av kontroverser och känslor när tittaren får följa med det legendariska NFL-laget in i omklädningsrummet, fram till sidlinjen och utanför spelplanen.

Kolla in trailern för All or Nothing, säsong 3, här:

Dokumentärserien innefattar även; All or Nothing: New Zealand All Blacks och All or Nothing: Manchester City. I de både serierna får tittarna följa Nya Zeelands berömda rugbylag och Manchesters blåa hjältar under fjolårets säsonger. Även de släpps exklusivt på PrimeVideo.com och har premiär senare i år. Ta reda på mer här