Nu kommer nya avsnitt av The Tick

Nu är det äntligen dags för The Tick att återvända till Amazon Prime Video. Den andra delen innehåller sex nya avsnitt och gör första säsongen av serien komplett. Första delen av The Tick säsong 1 finns redan nu att se på PrimeVideo.com.

Den 23e februari återvänder The Tick till Amazon Prime Video med fler actionfyllda avsnitt! Till en värld där superhjältar har funnits i årtionden, kommer en revisor med mentala hälsoproblem och utan makt att inse något hemskt. Hans stad kontrolleras av en superskurk man länge trott varit död. I kampen för att bevisa detta börjar han samarbeta med en märklig blå superhjälte. Tillsammans slänger de sig ut i en kamp mot bloddränkta upprorsfolk, en galen vetenskap och övernaturliga krafter. The Tick är skapad av Ben Edlund (Firefly, Supernatural, Gotham), Barry Josephson (Bones), Barry Sonnenfeld (Pushing Daisies, A Series of Unfortunate Events) med hjälp av Kit Boss (King of the Hill, IZombie).

Se trailern för S1B här.

Om Amazon Prime Video

Amazon Prime-medlemmar kan titta när som helst, var som helst via Amazon Video-appen på iOS telefoner, fire Tablets, LG och Samsung Smart TVs, Android TV av Sony, PlayStation 3 och 4, Xbox One och Apple TV eller på PrimeVideo.com - Det är även möjligt att ladda ner och kolla offline. Medlemmar kan kolla på engelska med fransk, italiensk, portugisisk och spansk text. Även helt översatta filmer finns tillgängliga eller kommer snart.

För icke Prime-medlemmar finns möjlighet till en gratis 7-dagars provperiod på PrimeVideo.com. För en lista över alla Amazon-kompatibla enheter, besök www.amazon.com/howtostream

För ytterligare information, maila amazonvideo@golin.com