Nyheter för alla serieälskare på Amazon Prime

Tidigare i veckan gick Amazon Prime ut med ett antal spännande nyheter under Comic-Con festivalen i San Diego. Nu släpper de ytterligare nyheter för vad tittarna kan förvänta sig under augusti månad.

Love all you have left

Love all you have left är berättelsen om en kvinna som är helt förkrossad efter att ha förlorat sin dotter. En dag hör hon ljud komma från vinden där hon hittar en flicka boendes som säger sig vara Anne Frank.

6 Dynamic Laws For Success

Gömd bland sidorna i en instruktionsbok råkar en helt vanlig bilförsäljare upptäcka ett meddelande som påstås avslöja gömstället för 2.4 miljoner dollar från ett misslyckat bankrån.

Citizen Clark

I dokumentären Citizen Clark följer vi den forne justitieministern Ramsey Clark som under femtio års tid utmanat det amerikanska maktmissbruket och kämpat för mänskliga rättigheter.

Bedford Wives

Serien utspelar sig i Johannesburgs förort Bedfordview där vi följer fyra kvinnors liv och ett samhälle av Bedfordview-brottslingar som utifrån betraktas ha perfekta liv men med tiden visar det sig att skenet ofta bedrar.

Soccer Shrines

För en stor del av alla fotbollsälskare är sporten mer än en lek. Det är en religion. Följ några av de mest passionerade supportrarna när de vallfärdar mellan sina hem och några av världens högst ansedda arenor.

Tales from the Loop

Baserat på Simon Stålenhags konst, kommer Tales from the Loop under åtta entimmesavsnitt utforska en by och dess invånare som kommer i kontakt med ”The Loop”, en maskin som byggdes för att avslöja universums hemligheter och möjliggöra det omöjliga.