Amido flyttar huvudkontoret för att kunna växa vidare

Amido AB flyttade under oktober månad sin verksamhet och huvudkontor till större lokaler på Fabriksgatan 7 i Gårda, Göteborg. Flytten är en del av bolagets expansionsplan.

– Amido har växt de senaste åren och vi är idag mer än dubbelt så många medarbetare som för ett par år sedan. Att flytta till ett större kontor är därför ett naturligt steg som gör att vi även framgent kan fortsätta växa och expandera vår verksamhet, säger Patrik Simson, vd Amido.

Patrik Simson, vd Amido.

Amido har haft Första Långgatan i Göteborg som bas sedan 2019.

– Det är ett lyft och väldigt positivt för hela företaget att komma till nya lokaler i Gårda. Nu ser vi fram emot att välkomna kunder och samarbetspartners till vårt nya kontor, säger Patrik Simson.

Patrik Simson, vd Amido, patrik.simson@amido.se, +46 70 283 77 65