Amido inleder samarbete med PostNord om accesshantering till fastigheter

Amido och PostNord inleder ett samarbete där Amido ska underlätta för PostNord att få access till olika fastigheter för post- och varubrevshantering.

– Vi ser fram emot att arbeta tillsammans med PostNord för säker och tillförlitlig inpassering till fastigheter för ’the last mile’, vilket gynnar både våra kunder och samhället i stort. Detta samarbete stärker Amido som samhällsplattform inom accesshantering. Vi är glada över förtroendet från PostNord, säger Patrik Simson, vd Amido.

PostNord är den ledande leverantören av kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden, och säkerställer också postservicen till privatpersoner och företag i Sverige och Danmark.

Patrik Simson, vd, patrik.simson@amido.se

Snabbfakta

Amido och PostNord inleder ett samarbete där Amido ska underlätta för PostNord att få access till olika fastigheter för paket- och posthantering.

Vi ser fram emot att arbeta tillsammans med PostNord för säker och tillförlitlig inpassering till fastigheter för ’the last mile’, vilket gynnar både våra kunder och samhället i stort. Detta samarbete stärker Amido som samhällsplattform inom accesshantering. Vi är glada över förtroendet från PostNord.
Patrik Simson, vd Amido