Amido släpper lightversion av e-handel

Nu kan bostadsrättsföreningar teckna avtal och få Smart passage direkt via Amidos webbplats.

Det ska vara enkelt att släppa in blåljus, och det ska vara enkelt att skaffa Smart passage som gör det möjligt. Amido lanserade i mars digital försäljning direkt på webbplatsen. E-handeln fungerar så att bostadsrättsföreningarna som vill ha Smart passage kan fylla i antal lägenheter, vilket passersystem de har, och kommun de finns i. Därefter får de en offert som de accepterar via mail varpå leveransen av Smart passage påbörjas.

- Givetvis ska det vara lätt för alla att skaffa Smart passage! Vi på marknadsavdelningen, och speciellt min kollega Johanna Maijgen, har lagt ner mycket kärlek i projektet. Det här var en utav mina första punkter att lösa när jag påbörjade min tjänst, och det är jättekul att vi fått ut det och redan lyckats nå olika bostadsrättsföreningar och skickat ut offerter. Berättar Matilda Zelander, Head Of Marketing Amido AB.

- Det känns jättebra att få till den här smidiga lösningen för bostadsrättsföreningar, vi har länge tänkt på denna möjlighet och nu har vår digitala försäljning äntligt gått live. Nu skapar vi fler förutsättningar för att rädda liv. Våra planer är att koppla på fler av våra tjänster till vår e-handel, säger Johnny Berlic, VD Amido AB

Matilda Zelander, Head Of Marketing Amido AB
Det känns jättebra att få till den här smidiga lösningen för bostadsrättsföreningar, vi har länge tänkt på denna möjlighet och nu har vår digitala försäljning äntligt gått live. Nu skapar vi fler förutsättningar för att rädda liv. Våra planer är att koppla på fler av våra tjänster till vår e-handel.
Johnny Berlic, VD Amido AB