Analyst Technologies lanserar The Knowledge Cloud™ en komplett lösning för Market Intelligence i molnet.

Report this content

Analyst Technologies lanserar nu en molnbaserad mjukvarulösning för Market Intelligence och Knowledge Management paketerat med tjänster fokuserat på IT och telekom.  Med The Knowledge Cloud™ erbjuder vi flera analytikerprogram fokuserade på affärssystem, CRM, ERP, BI, Outsourcing och andra IT tjänster som Cloud computing eller Mobil trender och marknad.

Press release

Analyst Technologies lanserar The Knowledge Cloud en komplett lösning för Market Intelligence i molnet.

Stockholm, fredag den 20 januari 2012,

Analyst Technologies lanserar nu en molnbaserad mjukvarulösning för Market Intelligence och Knowledge Management paketerat med tjänster fokuserat på IT och telekom. Med The Knowledge Cloud™ erbjuder vi flera analytikerprogram fokuserade på affärssystem, CRM, ERP, BI, Outsourcing och andra IT tjänster som Cloud computing eller Mobil trender och marknad.

• Strategisk information inom valda analytikerprogram
  • Sök funktionalitet och löpande information inom valt område.

I The Knowledge Cloud™ får Ni löpande strategisk affärsinformation, marknadsdata, trender, företagsprofiler eller kommentarer på händelser och utveckling inom Ert intresseområde. Det går även att få valt informationsflöde direkt i ert intranät eller CRM system. Exempel på funktionalitet är;

• Syndikering av innehåll från ett stort antal källor
  • Klassificering av informationsflöde
  • Avancerad sökfunktion för text och dokument
  • Analysfunktionalitet
  • Individuellt anpassat informationsflöde per användare

Niclas Klintheim, VD Analyst Technologies säger ” Med The Knowledge Cloud™ levererar vi allt från marknadsdata inför en lansering eller produktutveckling till att erbjuda full outsourcing av market Intelligence och informationshantering i Ert bolag. Med en lösning baserad i molnet skalar vi enkelt systemet för enstaka användare till fullskalig Enterprise lösning för stora organisationer.”

The Knowledge Cloud™ bygger på patenterad teknologi, ledande standards och produkter som Microsoft SQL Server®, Knowledge XChanger 7 ™. The Knowledge Cloud™ kan integreras med Microsoft SharePoint® och ledande CRM system.

mobil 0706 – 555 540

www.analysttechnologies.se

Analyst Technologies är ett analytikerföretag som erbjuder helhetslösningar inom omvärldsanalys och marknadsundersökningar. Våra marknadsanalytiska produkter, modeller och analyser ger företag informationsöverlägsenhet för att öka sin konkurrenskraft. Analyst Technologies är fokuserat på de lokala IT and telekommarknaderna I de nordiska länderna.

Taggar:

Snabbfakta