Inbjudan lansering SQOOM koncept - nu i Skandinavien

SQOOM – THE SKIN REVOLUTION

Intresset för hudvård har aldrig varit större än nu. Trenden som råder är att man vill se naturligt fräsch ut och vårda huden med omsorg. Huden är kroppens största organ och redan från 20-årsåldern mister kroppen gradvis sin egen produktion av hyaluronsyra, hudens naturliga fuktgivare.

Det tyska SQOOM konceptet som utvecklats av Schick Medical GmbH tillhandahåller lösningar för hudens olika behov, allt från anti-aging till problemhy. Det revolutionerande SQOOM konceptet kombinerar ultraljud med jontofores i en stilfull och smidig enhet. Denna kombination har länge varit en salongsbehandling och tack vare SQOOM kan du nu använda samma metod i bekväm hemmamiljö.

Gå till www.SQOOM.se för att läsa mer om konceptet med dess högkvalitativa och djupverkande anti-aging geler samt specialutvecklade crèmer för personer med problemhy.

Välkommen till presskonferens och lanseringen av det prisbelönta SQOOM konceptet
tisdagen den 2 september kl. 9.00 hos
Bergendal Meetings i Sollentuna.
Helmut Schick, CEO och grundare av Schick Medical GmbH, håller i presskonferensen. Ett separat pressmeddelande från Schick Medical är bifogat.

Anmälan senast den 25 augusti till info@anarmedical.se

Bergendals härliga frukostbuffé är uppdukad från kl. 7.30 - skriv +FRUKOST i rubriken om ni vill njuta av buffén - det kommer även finnas möjlighet till SQOOM behandlingar både före och efter presskonferensen.

Mer information:

Anneli Johansson, VD Anar Medical AB, anneli@anarmedical.se, mobil: 070 965 05 48