ÅF förvärvar konsultföretag i Linköping

ÅF förvärvar konsultföretag i Linköping ÅF förvärvar VVS Tema AB i Linköping. Företaget är huvudsakligen verksamt inom VVS-konsultering inom bygg- och fastighetsbranschen. --"Förvärvet är ett led i vår strategi att skapa en stark verksamhet inom VVS-konsultering i Östergötland. Målet är att växa till ett tiotal VVS-konsulter i Linköping som komplement till vårt Norrköpingskontor, som är av samma storlek", framhåller ÅFs dotterbolagschef Per Göransson. Per Göransson fortsätter: --"I Östergötland har ÅF sammantaget 160 tekniska konsulter, vilket gör oss till länets ledande konsultresurs" Sammantaget har ÅF 2000 konsulter i Sverige och ytterligare 500 konsulter i övriga Europa. AB ÅNGPANNEFÖRENINGEN Informationsavdelningen För mer information: Dotterbolagschef Per Göransson 070-584 32 27 Informationschef Kaj Sandart 08-657 11 85 AB Ångpanneföreningen ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/20/20011220BIT00770/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/20/20011220BIT00770/bit0001.pdf