Kryssningsarrangören WonderCruises väljer Angselius Rönn som PR-partner

Report this content

Uppdraget är att bygga WonderCruises varumärke som ledande kryssningsexpert på den svenska marknaden. Lång erfarenhet inom reseindustrin och framförallt kryssningsbranschen bidrog till byråvalet.

"Angselius Rönn är Sveriges bästa byrå som matchar våra behov mycket väl och de har ett driv och resultatfokus som alla kunder drömmer om när de väljer byrå," säger David Malmberg, VD på WonderCruises. "Marie Angselius har varit tongivande i etableringen av kryssningar för svenska folket och har dessutom lång erfarenhet av Sveriges snabbast växande resform."

"WonderCruises är ett av Sveriges mest intressanta tillväxtföretag i en bransch som förväntas ha närmare 5 miljoner passagerare i Europa i år," säger Marie Angselius, partner på Angselius Rönn och kundansvarig. "WonderCruises förstår resenärers behov och arbetar mycket målinriktat för att fortsätt vara Sveriges bästa arrangör för kryssningsintresserade svenskar."

För mer information: , kontakta David Malmberg, david@wondercruises.se 0708-226226 eller Marie Angselius, marie.angselius@angseliusronn.se 0709-405837

Om WonderCruises: WonderCruises är Fritidsresegruppens kryssningsarrangör med ett stort utbud av kryssningsrederier över hela världen. Bolaget var först i Sverige med en prisjämförelsesajt för kryssningar där man enkelt kan boka, jämföra priser och utbud i svenska kronor. Bolaget som grundades 2008 finns i Sverige och Norge, och ägs till största del av Fritidsresor. Grundare är David Malmberg, Tor Johan Pedersen och Anders Mattsson. www.wondercruises.com

Om Angselius Rönn: Angselius Rönn är en snabbt växande PR-byrå exklusivt inriktad på tillväxtföretag. Våra kunder utmanar och omdefinierar branscher samt strävar efter att bli stjärnor på globala marknader. Kärnan i Angselius Rönns erbjudande är ett strukturerat program för Thought Leadership, kopplat till hög kompetens inom Corp PR, Analyst Relations, Public & Regulatory Affairs, IR, marknads-PR och kriskommunikation. Angselius Rönn grundades 2010. www.angseliusronn.se

Taggar: