Ändring av datum för årsstämma i Hästkällaren Rid Trav & Western AB

Styrelsen i Hästkällaren Rid Trav & Western AB har beslutat att ändra datum för årets årsstämma till den 17 oktober 2019. Tidigare aviserat datum för årsstämma har varit den 26 september 2019.

På grund av ett administrativt fel hänförligt till kallelseförfarandet har kallelsen inte kunnat publiceras inom den tid som aktiebolagslagen föreskriver med hänsyn till det tidigare kommunicerade stämmodatumet. Hästkällaren Rid Trav & Western AB kommer därför istället att hålla årsstämman torsdagen den 17 oktober 2019 kl. 15.00. Ny kallelse kommer att publiceras skyndsamt och senast den 19 september 2019.

För ytterligare information kontakta:

Daniel Karlsson
Hästkällaren Rid Trav & Western AB
daniel@hastkallaren.se

Denna information lämnades genom ovanstående kontaktpersons försorg för offentliggörande 2019-09-10 kl. 15:55

Om Hästkällaren
Hästkällaren Rid Trav & Western AB är verksamt inom detalj- och internethandel och är en svensk återförsäljare av utrustning till hästar och ryttare samt kringprodukter till hästar, skötsel av hästar och ridsport.