Hästkällaren lanserar idag sin nya uppdaterade webbutik.

Den nya uppdaterade webbutiken med ny layout är mer användarvänlig. I samband med den nya layouten har också loggan fått sig ett lyft. Webbutiken är nu sökoptimerad vilket gör det lättare för kunder att hitta oss och våra produkter. Även två nya betallösningar har implementerats. Kunderna har tidigare bara kunnat betala med Klarna men nu kan man även betala med kort eller Swish.

”Det känns spännande att presentera en ny webbutik för våra kunder och vår förhoppning är att kunderna upplever den mer lättanvänd. Detta är första gången vi har kunnat sökoptimera på grund av tidigare begränsad källarlokal. och vi ser fram emot att se vad detta kan ge. Vi har en trevlig tid framför oss med julförsäljning.” säger Daniel Karlsson, VD för Hästkällaren Rid Trav & Western AB.

För ytterligare information kontakta:

Daniel Karlsson, VD, Hästkällaren Rid Trav & Western AB, e-post daniel@hastkallaren.se

+46 705530111

Mangold Fondkommission AB, tel. nr. +46 8 5030 1550 är bolagets Mentor på NGM Nordic SME

Hästkällaren Rid Trav & Western AB  är verksamt inom detalj- och internethandel.

Hästkällaren Rid Trav & Western AB är en svensk återförsäljare av utrustning till hästar och ryttare samt kringprodukter till hästar, skötsel av hästar och ridsport.