Presentation av ANOVO Nordics banbrytande "Podkoncept"

Report this content

2:a December / 16:00 - 18:00 Radisson Blu Royal Viking Hotel Vasagatan 1, Box 234, 101 24 Stockholm, Sweden.

För att minska kundkostnader och ledtider för konsument när det kommer till felsökning och diagnostisering av mobiltelefoner. Har ANOVO Group utvecklat en interaktiv obemannad servicestation, en så kallad "POD". En fullskalig servicestation med konstant nätverksuppkoppling som redan revolutionerat kundupplevelsen i England.

Missa inte chansen att närvara på ett bransch-event där alla telecoms stora aktörer kommer att närvara.

Varmt välkomna är alla våra återförsäljare och operatörer samt andra intresserade.

Fredrik Ekholm 076-7728767

fredrik.ekholm@anovo.com

ANOVO Group har över 20 års erfarenhet av ICT-branschen och är marknadsledande på fullservicelösningar inom logistik, service, samt fullständig och ansvarfull återanvändning tack vare Love2Recycle. ANOVO Group har 7000 anställda runt om i världen och är börsnoterat vid Euronext i Paris. ANOVO Nordic AB har 450 anställda och hanterar och servar över 1 miljon elektroniska produkter per år.

Taggar: