Apoteket Uplands Vapen flyttar

Apoteket Uplands Vapen i Uppsala öppnar den 21 februari i helt nya lokaler. Apoteket flyttar från Svavagallerian till Oxenhuset på Dragarbrunnsgatan 48B intill Systembolaget på samma gata.

Det är helt nya, fräscha lokaler som apoteket öppnar i på måndagen den 21 februari. Med modern inredning blir lokalen trygg, effektiv och inspirerande. Hela Oxenhuset har genomgått en omfattande ombyggnad till affärslokaler. Huset har tidigare ingått i Folkets Hus som konferenslokaler.

-       Det ska bli jätteskönt att öppna i nya, fina lokaler. Alla våra kunder får dubbla poäng på sitt kundklubbskort, Poängen, hela veckan, berättar Margreth Sjögren, apotekschef.

I Oxenhuset ligger, förutom Apoteket Uplands Vapen, bland annat Systembolaget.

Margreth Sjögren, apotekschef Apoteket Uplands Vapen, 018-13 03 05

www.apoteksgruppen.se