Jobbmässa i Malmö med 100-tals jobb

Report this content

Trots en mer osäker arbetsmarknad söker många arbetsgivare personal. Onsdagen den 14 februari finns cirka 30 arbetsgivare på Arbetsförmedlingen i Malmö. Jobben som är både under sommaren och mer varaktiga finns runt om i Skåne och inom olika branscher.

Arbetsgivare finns bland annat inom vård, besöksnäringen, lokalvård, bevakning, transport, kriminalvård, kollo, montering, administration och Tullverket.

-          Sammanlagt är det flera hundra lediga jobb då många större arbetsgivare som Malmö Stad, Kävlinge kommun, Kriminalvården, Nobina och Securitas söker mycket personal, säger Tina Hasselström, arbetsförmedlare i Malmö.

Alla intresserade är välkomma på mässan. Bra tips är att läsa på om arbetsgivarna, ha en uppdaterad cv och vara beredd på att kort presentera sig. Intresset brukar vara stort så det kan bli lite kötid.

Tid: 14 februari klockan 10-13

Plats: Arbetsförmedlingen, Föreningsgatan 35, Malmö

Arbetsgivare som deltar (reservation för sena ändringar): Aimpoint, Bauhaus, Bonway, Clarion Malmö Live, First Camp, Fritidsförvaltningen Malmö stad, Fru Bär, Funktionsstödsförvaltningen Malmö stad, Hälsa Vård Omsorg Malmö stad, Kriminalvården, Kävlinge Kommun, McDonalds, Mertz, Migrationsverket, Move By Bike, Nobina, Nordström Assistans, PEC, Polisen, Region Skåne, Rent a Tent, Scandic Hotell, Securitas, SMIL, Stiftelsen Sommargårdar, Sydassistans, Subway, Tullverket, Ultra Clean

Presstjänsten