Penser Access: Arc Aroma Pure - Ett teknikövertag med världen som spelplan

Vi tar upp Arc Aroma Pure till bevakning på Penser Access. Bolagets teknik är patenterad och CE-märkt och består i grunden av ett antal seriekopplade pulsgeneratorer som skapar kortvariga elektriska fält under hög spänning. Det är just den höga spänningen i kombination med en hög energieffektivitet som bidrar till en effektivare biogas-, hygienisering- och extraktionsprocess. Tekniken är mycket skalbar tack vare konstruktionens enkelhet. En investering i någon av CEPT-produkterna resulterar i både kostnadsbesparingar och ökad processeffektivisering i form av ökat gasutbyte och en snabbare process. Avtalen som bolaget har erhållit de senaste månaderna indikerar att CEPT har en stark position på marknaden. Bolaget befinner sig i ett mycket spännande skede med framsteg på flera fronter, bland annat att försäljningsfasen precis har inletts. Aktien kommer växa in i värderingen allt eftersom försäljningen tilltar.

Läs den fullständiga analysen: https://epaccess.penser.se/analys/ett-teknikovertag-med-varlden-som-spelplan/

Detta är ett pressmeddelande från Erik Penser Bankaktiebolag. Läs mer på www.penser.se