Arctic Paper S.A. publicerar årsredovisning för 2023

Arctic Papers årsredovisning finns från och med i dag tillgänglig på koncernens hemsida, liksom hållbarhetsredovisningen för 2023.

Årsredovisningen på engelska kan laddas ned i pdf-format på: https://www.arcticpaper.com/en/Home/Investors1/

Hållbarhetsredovisningen på engelska kan laddas ned i pdf-format på: https://www.arcticpapergroup.com/investor/reports/

I årsredovisningens vd-ord kommenterar Michal Jarczyński utvecklingen under året:

Den fortsatta implementeringen av 4P-strategin och hittills uppnådda resultat bekräftar att Arctic Paper Group är en pålitlig och solid partner för våra kunder, samtidigt som vi uppfyller aktieägarnas förväntningar."

Denna information är sådan som Arctic Paper är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning (EU nr 596/2014). Informationen lämnades, genom angiven kontaktpersons försorg, för offentliggörande 2024-04-04 17:37 CET.

michal.jarczynski@arcticpaper.com

Katarzyna Wojtkowiak, CFO, Arctic Paper S.A.

Tel. +48 61 626 2004

katarzyna.wojtkowiak@arcticpaper.com