Fabian Langenskiöld ny medlem i Arctic Papers Management Board

Styrelsen för Arctic Paper har idag utsett Fabian Langenskiöld till ledamot i bolagets Management Board med verkan från den 14 augusti. Fabian Langenskiöld började på Arctic Paper 2019 och innehar positionen som Executive Vice President of Sales & Marketing.

"Fabian Langenskiöld har varit en viktig del av vårt team under de senaste fyra åren och jag välkomnar honom som medlem i Management Board", säger Michal Jarczyński, VD för Arctic Paper S.A.

Fabian Langenskiöld har en civilekonomexamen från Handelshögskolan Hanken i Helsingfors, Finland. Han har många års erfarenhet av marknadsföring och försäljning inom pappersindustrin och har haft nyckelpositioner på företag som Stora Enso och Shandong Chenming Paper Holdings.

Michal Jarczynski, CEO, Arctic Paper S.A.
Tel. (+46) (0) 10 451 7005