Arete tecknar ramavtal med SPP

Arete tecknar ramavtal med SPP Arete är ett av fem bolag som SPP IT väljer att knyta ett närmare samarbete med genom att teckna ramavtal avseende konsulttjänster inom IT. Aretes erbjudande omfattar kvalificerade konsulttjänster inom systemutveckling och teknisk infrastruktur. Avtalet förstärker Aretes position som ett av de ledande konsultföretagen inom bank- och finanssektorn. "Vi ser ramavtalet som en stabil bas för ett långsiktigt samarbete med SPP, som står inför stora möjligheter i en expansiv bransch. Kvalitet och långsiktighet är nyckelord i Aretes verksamhet. Det är något vi kan leva upp till i ett ramavtal med en av våra viktigaste kunder. Vi är mycket glada över det förtroende som SPP visat oss genom att inkludera oss bland de utvalda leverantörerna", säger Anders Hägg, VD och koncernchef Arete. Kontaktperson: Anders Hägg, VD och koncernchef Arete AB, tel: 08-692 93 02 eller e-mail: anders.hagg@arete.se För ytterligare information se även www.arete.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/06/19/20000619BIT00650/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/06/19/20000619BIT00650/bit0002.pdf