Arken Zoo Halmstad

Report this content

Arken Zoo är en av Sveriges största zoobutikkedja med ett noga utvalt sortiment bestående av allt du kan behöva av foder och tillbehör till ditt husdjur. Idag har vi butiker i hela landet, från norr till söder. I våra butiker har vi en stor och bred kunskap om djur, foder och tillbehör och vi erbjuder ett brett sortiment med hög kvalitet och välkända varumärken. I allt fler av våra butiker erbjuder vi även tjänster såsom kloklippning, trim och veterinärtjänster under varumärkena Trimmis och Vettris.

Zoo Support, franchisegivare för Arken Zoo, och Halmstad Zoomässan AB (f.d Arken Zoo Halmstad Stenalyckan) har valt att avsluta samarbetet. Det betyder att Arken Zoo har en butik mindre i Halmstad. Något som inte kommer att ändras är kärleken till djuren och vår breda kunskap. Med detta vill passa på och välkomna alla till vår nyöppnade butik i Halmstad som ligger i Flygstaden. Butiken ligger bredvid Systembolaget och är en 700 kvm stor butik med allt som ett husdjur behöver.

I slutet av februari öppnas dessutom en veterinärklinik vägg i vägg med Arken Zoo Flygstaden. Vettris veterinärklinik är en modern, fullt utrustad klinik med röntgen, operationssal och har ett eget laboratorium.

För ytterligare information kontakta: Ola Nyberg, VD Zoo Support, telefon: 010-601 56 00

Taggar: