Aros lanserar sparkonton

Report this content

Från och med idag erbjuder Aros Kapital sparkonton med upp till 1,40 % ränta för privatpersoner och företag.

De erbjuder löptider om 3, 6 och 12 månader, och sparkontona täcks av den statliga insättningsgarantin med upp till 100 000 euro, motsvarande drygt 900 000 kronor.

-        Vi är glada att nu kunna nå ut till sparare med ett enkelt, säkert och räntemässigt attraktivt erbjudande, säger Daniel Güner, VD och grundare av Aros Kapital.

Tillsammans med inlåningsverksamheten erbjuder Aros finansieringstjänster åt små och medelstora företag, med målet vara ett starkt komplement inom finansiering vid sidan av de fyra storbankerna.

För mer information eller kommentarer vänligen kontakta;
Daniel Güner, VD Aros Kapital
070 492 74 07
daniel@aroskapital.se

Om Aros Kapital