Arrowhead AB får ny VD

Report this content

Arrowhead AB får ny VD Arrowhead AB tidigare VD Sune Lundin lämnar Arrowhead och styrelsen har beslutat att utse Anders Lidén till ny VD för Arrowhead. Anders tillträder 1 januari 2002. Anders Lidén är anställd vid Vattenfall och sitter i Arrowheads styrelse. Anders var tidigare VD för Vattenfall Connection och för dess VD för Vattenfall Naturgas. För mer information kontakta: Anders Lindé, 070-569 21 00 Mats Lundqvist, vVD Arrowhead AB 070-513 64 30 Anna Lihr, Informationschef Arrowhead AB, 070-93 33 52 Arrowhead är en av Sveriges största nya leverantörer av bandbredd. Vår affärsinriktning är att med hög kvalitet och stor geografiskspridning, leverera kommunikationslösningar och avancerade tjänster till företag och andra operatörer. Vi har en gedigen kompetens inom nät, drift, konstruktion och kundservice, som representeras av 250 medarbetare från Umeå till Malmö. Arrowhead är ett dotterbolag till Vattenfall. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/21/20011221BIT01120/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/21/20011221BIT01120/bit0001.pdf