Artificial Solutions analyserar framtiden för konversationell AI och SaaS-affärsmodeller vid Redeye-webbinarie

Artificial Solutions® (SSME: ASAI), den ledande leverantören inom konversationell AI för företag och stora organisationer, meddelade idag att företagets VD Per Ottosson kommer att hålla ett föredrag vid analysföretaget Redeyes webbinarium om Software as a Service den 14 april 2021. Per Ottosson kommer att beskriva och diskutera marknadsmöjligheterna med en SaaS-affärsmodell.

Webbinarets 20 talare kommer att ge institutionella investerare insikter för att lära sig mer om pågående tillväxttrender, inklusive övergången från lokalt driftad IT-infrastruktur till molnet, leverans  av IT och den snabba tillväxten för prenumerationsbaserade tjänster samt investerares aptit för återkommande intäkter.

Under sin presentation kommer Per Ottoson att beskriva hur Artificial Solutions har utnyttjat övergången till en SaaS-affärsmodell och de nya strategier som företaget har tagit för att ligga före marknaden.

"Marknaden för konversationell AI växer svindlande snabbt och företag måste utveckla sina strategier för att vara relevanta på marknaden", säger Per Ottosson, VD på Artificial Solutions. "En del av dessa förändringar kommer att fokusera på leverans och hantering av skalbar, flexibel och prisvärd prenumerationsbaserad programvara i molnet, snarare än lokal programvara."

Webbinariet kommer också att vara ett tillfälle att lära sig mer om LUIS^Teneo, Artificial Solutions nyligen lanserade SaaS-baserade utvecklings- och driftsmiljö som integrerar Conversational IDE och Runtime of Teneo med Microsoft LUIS och som gör det möjligt för utvecklare att bygga, skala och underhålla LUIS-baserade bots med färre resurser, vilket förbättrar ROI för projekt inom konversationell AI.

Artificial Solutions prisbelönta utvecklingsplattform Teneo® gör det möjligt för utvecklare och affärsanvändare att samarbeta och bygga AI-applikationer för konversationer mellan människor och system.

Teneo fungerar på alla kanaler och enheter och mot alla sorters tjänster och är den mest omfattande plattformen för konversationell AI på marknaden. Den finns på 84 språk, vilket täcker nästan 40% av världens befolkning.

För mer information, besök: https://www.redeye.se/events/803046/theme-software-as-a-service-saas-apr-14th

Vår produkt Teneo®, gör det möjligt för organisationer att, tillsammans med utvecklare, skapa sofistikerade och mycket intelligenta konversationsbaserade AI-lösningar på 84 språk och dialekter för flera plattformar och kanaler. Möjligheten att analysera och dra nytta av enorma mängder konversationsdata är helt integrerad i Teneo, vilket ger oöverträffade insikter om kundernas beteende.

Taggar: