Artimplant publicerar årsredovisning 2009 och information inför årsstämma

Västra Frölunda, 31 mars 2010 Artimplant publicerar årsredovisning för räkenskapsåret 2009 samt information inför årsstämma som hålles på Hulda Mellgrens gata 5 i Västra Frölunda den 4 maj, 2010 kl. 17:00.

Årsredovisning för räkenskapsåret 2009 publiceras genom detta pressmeddelande och på Bolagets webbplats; http://www.artimplant.com/investors-media/arsredovisningar.html Med hänsyn till miljö och kostnader kommer inte tryckt årsredovisning att distribueras mer än till de som beställer ett exemplar från Bolaget. Tryckt årsredovisning kan beställas via e-post på investor.relations@artimplant.com eller via telefon på 031-746 5600. Fullständigt underlag inför årsstämma 2010 kan laddas ned på Bolagets webbplats; http://www.artimplant.com/investors-media/annual-meeting-of-stockholders.html Alternativt kan underlag beställas via e-post på investor.relations@artimplant.com eller via telefon på 031-746 5600.